cacert-de - AW: Cacert im Browser

Subject: Deutschsprachige CAcert Support Liste

AW: Cacert im Browser

  • From: "Ries, Gregor (Isarpatent)" <Gregor.Ries AT isarpatent.com>
  • To: "cacert-de AT lists.cacert.org" <cacert-de AT lists.cacert.org>
  • Subject: AW: Cacert im Browser
  • Date: Mon, 11 Sep 2017 10:49:28 +0000
  • Accept-language: de-DE, en-US

Wenn irgendwo ne Liste wäre "Hierfür wird noch manpower gesucht" oder so ...
ich wäre je nachdem was es ist dabei...

Mit besten Grüßen / Kind regards

Gregor Ries

isarpatent®
Patent- und Rechtsanwälte Behnisch, Barth, Charles, Hassa, Peckmann & Partner
mbB*
Patent Attorneys, Lawyers and Certified IP-Lawyers
Friedrichstrasse 31, D-80801 München
Tel.: + 49 (0)89 3 81 61 00
Fax.: + 49 (0)89 3 40 14 79

E-mail:
info AT isarpatent.com
Homepage: www.isarpatent.com

V.A.T. Reg. No. DE-130254464
*Amtsgericht München, Partnerschaftsregister Nr. 1262
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

This e-mail, including any attachment, contains information that is
confidential and may be legally privileged. If you are not the intended
recipient or if you have received this e-mail in error, please notify the
sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorised copying,
disclosure or distribution of this email or the information it contains is
strictly prohibited.

Warning: The receipt of e-mails can be affected by our spam filters. If your
email contains important instructions, please ensure that we acknowledge
receipt of those instructions. Warnung: Möglicherweise entfernt unser
Spam-Scanner E-Mails unserer Mandanten. Falls Ihre E-Mail wichtige
Informationen enthält, fordern Sie bitte eine Empfangsbestätigung an.